16 - Zdraví Vašich dětí

ZAČÁTEK ŠKOLY

Když se vzpomene návrat do školy, jídlo je většinou v mysli každého z nás.

Rodiče si dělají starosti, co budou jejich děti jíst na snídani, svačinu a oběd a dbají na to, aby jejich děti přijímali dostatečné množství potřebných živin, díky kterým ve škole podají dobrý výkon. Návrat do školy také obyčejně zmanená domácí úkoly a mnoho mimoškolních aktivit, což může mít za následek méně volného času, a proto připravovat a plánovat zdravé jídla může být náročné.

Společnost Forever dobře ví, jak náročné je v dnešním uspěchaném světě denně přijímat optimální výživu a zdravě se stravovat. Z toho důvodu pro Vás vytvořila revoluční, vyvážené složení produktů jak pro dospělé, tak i pro děti. Dopřávají Vám tak jistotu, že celá Vaše rodina přijímá doporučenou denní dávku vitamínů a minerálů.

Forever Kids foreverkids- žvýkací multivitamín, je vyrobený bez umělých barviv a konzervačních látek. Rostlinný výživový základ obsahuje výtažky z mrkve, řepy, brokolice, špenátu, borůvek, jablek a jahod. Obsahuje také patentované chelátové minerály, které jsou nejbezpečněji a nejlépe strávitelné formy minerálů.

 

 

 

Představujeme Vám 5 rychlých tipů, které Vám pomohou vytěžit co nejvíce z Vašeho nabitého dne:

1. Začínejte den s energetickými snídaněmi.

Výzkumy prokazují, že děti, které pravidelně konzumují nutričně vyvážené snídaně, dosahují v testech lepší výsledky a vykazují lepší chování v porovnání s dětmi, které nesnídají. Snídaně by měly obsahovat vajíčka, celozrnné toasty, nebo ovesnou kaši, ovoce či proteinový koktejl s ovocem a jogurtem. Když Vaše děti snídají cereálie, dbejte na to, aby obsahovaly alespoň 3 gramy vákniny a méně než 6 gramů cukru. Mnoho cereálií dnes obsahují přidané množství bílkoviny a vlákniny, takže si máte z čeho vybírat.

2. Vytvořte si stravovací plán a chystejte si jídlo dopředu.

Rozdělte si do plastových misek dávku zeleniny a oříšků, nachystejte si ovoce a láhev s čistou vodnou, abyste se vyhli rannímu shonu a jednoduše si vzali, co už máte nachystané.

3. Vyhněte se balenému, zpracovanému jídlu.

Takovéto typy potravin obvykle mají vysoký obsah cukru, sodíku a tuku. Namísto toho se snažte přijímat více bílkovin, zdravých tuku, zeleniny a ovoce v co nejčerstvější podobě.

4. Užívejte si svačinu.

Svačina po příchodu ze školy je vhodným časem na trošku oddychu po celém dni. Zkuste různé druhy zeleniny nebo ovoce, smoothies nebo celozrnné keksy, či sýr. Je to také čas na to, abyste se dětí zeptali, jaký měli den a nebo s nimi začali psát domácí úkoly. Nakrájejte ovoce a zeleninu do veselých tvarů a ze svačiny vytvořte pro děti každodenní příjemný zvyk po návratu ze školy.

5. Doplněk stravy s vyváženým množstvím minerálů vhodný pro děti.

Abyste se ujistili, že Vaše děti dostávají všechny potřebné vitamíny a minerály potřebné pro jejich optimální zdraví a růst, zvolte si doplněk stravy, díky kterému budete mít klid na duši. V neposlední řadě buďme dětem příkladem- je těžké od našich dětí žádat, aby jedli zdravě a nutričně ideálně, když ani my rodiče to neděláme. To tedy znamená, abychom ani my nezapomínali na příjem denní dávky vitamínů a minerálů.

forever_kids

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.